Wij kennen onze klanten en CRM helpt ons daarbij

2018-02-05T13:38:39+01:00

Een paar weken voordat Frank Kolijn, Zwaartekracht een naamswijziging ondergaat sprak RADAR met hem. Frank voert net als zijn conculega’s ongeveer dezelfde soort werkzaamheden uit, zoals administraties, jaarrekeningen etc. De klanten van het kantoor zijn met name MKB’ers en ZZP’ers. Maar wat opvalt is de benadering van het kantoor richting de klant.

CRM -principe

Het kantoor gebruikt niet alleen CRM-software, zij werken ook volgens het CRM-principe. Ondanks de digitaliseringsslag die het kantoor onderging, kennen zij de klant door en door. Zij willen weten wat er speelt, wat de thuissituatie is. “Die klik is zo belangrijk” aldus een enthousiaste Frank. Voor RADAR klinkt dit als muziek in de oren. Als een kantoor zo tegen CRM aankijkt, weet je zeker dat het een klantgerichte onderneming is en dat het goed komt.

Nieuwe naam: ‘frank. De accountant die je kent’

Het is dan ook een logische stap dat Frank voor deze naam heeft gekozen, persoonlijk en duidelijk. Frank merkt nog wel op: “De CRM-werkwijze en de -software gaan hand in hand en RADAR CRM maakt het voor ons kantoor mogelijk om op deze manier te werken.”

 

Interview klant RADAR, Frank Kolijn, frank, De accountant die je kent.