WE ZOEKEN EEN: Servicedeskmedewerker/Productspecialist RADAR

Innovatief, leergierig en klaar om de wereld te veroveren, dat zijn wij! Zin om samen met ons deze uitdaging aan te gaan?

Solliciteer dan direct!

JOUW ROL BIJ RADAR360

Jij bent samen met je team verantwoordelijk voor de ondersteuning van de RADAR applicatie. RADAR is een cloudapplicatie voor CRM, Urenregistratie en Factureren.

De servicedesk staat bekend om het hoge serviceniveau, de concrete kennis en het vermogen om mee te denken met de klanten. Daarom noemen we de medewerkers van de servicedesk ook Productspecialisten!

De klanten zijn accountants- en administratiekantoren.

Naast technische of functionele vragen, is de servicedesk ook het eerste aanspreekpunt voor vragen gericht aan alle andere afdelingen zoals sales, development of de administratie. Verdere activiteiten zijn: het begeleiden van startende klanten, data conversies en – reparaties, het bijhouden van documentatie, het maken en onderhouden van instructievideo’s, het innoveren en onderhouden van de customer portal, het ondersteunen van de consultants en het onderhouden van de klantrelaties.

BEN JIJ DE COLLEGA DIE WIJ ZOEKEN

Jij bent de enthousiaste servicedeskmedewerker die ervaring heeft in het ondersteunen van klanten (telefonisch en per mail/portaal), bij voorkeur met het ondersteunen van software.
Verder heb je goede communicatieve en sociale vaardigheden, ben je accuraat, klantgericht, integer en heb je een positieve instelling.

Daarnaast voldoe je aan de volgende functie-eisen:
• HBO werk- en denkniveau
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
• Kennis van kantooromgevingen en het gebruik van software
• Kennis van Office

WAT BIEDEN WIJ JOU?

• Gedreven team met humor en toewijding
• Informeel bedrijf met korte lijnen
• Meewerken aan het veroveren van de wereld met een schitterend product
• Ambitieus team
• Afwisselend werk
• Veel zelfstandigheid
• Goede balans tussen hard werk en gezelligheid
• Locatie in Den Haag, nabij station en centrum
• Goed salaris
• 28 verlofdagen o.b.v. 40 uur
• Pensioenregeling
• 8% Vakantietoeslag
• Bonus maand bij goed presteren bedrijf en persoonlijk
• Fulltime of parttime dienstverband

Thuiswerken is nu de norm. Wij hebben e.e.a. goed georganiseerd om thuiswerken mogelijk te maken.

Zodra wij weer op kantoor kunnen werken zullen wij weer samen gezellig kunnen lunchen, samen ontspannen tijdens diners, borrels en avontuurlijke uitjes en onze gebruikelijke tafelvoetbal competities hervatten.

VRAGEN OF DIRECT SOLLICITEREN?

Voor vragen kan je contact opnemen met Brigitte Buntinx 070-381 57 04 of wil je direct solliciteren, stuur dan je CV met toelichting naar bb@radarsoftware.nl vóór 11 april 2021. In week 15 zullen we dan de eerste kandidaten uitnodigen.

RADAR360 IN HET KORT

RADAR360 ontwikkelt, ondersteunt en levert hoogwaardige, innovatieve cloudapplicaties. Binnen accountancy zijn wij marktleider op het gebied van CRM.
Dit doen we met een relatief klein team.

Kenmerken van je collega’s zijn de hoge mate van betrokkenheid, zelfstandigheid, professionaliteit, openheid en altijd in voor gezelligheid.

Lees op onze site meer over ons en ons prachtige product.

RADAR360 ONDERDEEL VAN VISMA

Visma is een toonaangevend Europees cloud softwarebedrijf én de trotse titelsponsor van Team Jumbo-Visma, ‘s werelds beste wieler- en schaatsteams. We delen dezelfde intrinsieke drive: samen winnen door onze collega’s én klanten maximaal te laten presteren en midden in de Nederlandse samenleving te staan. Voor onze developers is er de Visma Tech Academy, een international learning platform om met collega’s tech-kennis te delen en trainingen te volgen.

– Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.