OVER RADAR 2018-04-16T13:50:45+00:00
Loading...

Het team

De oprichters

Support

Wat kun je van ons verwachten?

Wat schrijven we allemaal…

Er zit muziek in CRM

CRM is trending. CRM is hip. Als we de meeste consultants mogen geloven moet ieder accountantskantoor zo snel mogelijk met CRM van start. Als CRM-leverancier voor de accountancybranche zijn wij het hier uiteraard volledig mee eens. Want werken zonder CRM [...]

Twijfelt u over de aanschaf van een CRM-pakket?

Dat Customer Relationship Management u veel oplevert, is waarschijnlijk niet iets wat u vandaag voor het eerst hoort. Ook weet u inmiddels vast wel dat CRM-software uw leven makkelijker maakt en dat uw omzet omhoog gaat doordat u meer grip [...]

Wat is CRM?

De letters staan voor Customer Relationship Management. Daarbij wordt vaak gedacht aan software. Maar het begint allemaal met het eerste contact met een prospect, een potentiële klant. Een ondernemer die op zoek is naar een goede accountant! Belang van het [...]

If not now, when?

Dat is een goede vraag. Wanneer besluit een bedrijf over te stappen op cloud computing? Sommige bedrijven nemen deze beslissing als zij opnieuw moeten gaan investeren. Andere wachten met smart en nemen het besluit zodra de ontwikkeling het toelaat. Maar [...]

Meer zien van RADAR? Bekijk de video’s

Meer informatie?

Vraag terugkijklinks van webinars aan
Kijk op de kennisportal voor meer video’s

We zijn op zoek naar jou!

We zoeken uitbreiding voor het RADAR support team!

Wie komt ons team versterken?

Als servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor de telefonische en remote ondersteuning voor software met betrekking tot CRM, Uren en Facturatie en aanvullende modules.

De servicedesk staat bekend om het hoge service niveau, de concrete kennis en het vermogen om mee te denken met de klanten. De klanten zijn accountants- en administratiekantoren.

Belangrijke aanvulling voor onze servicedesk is het functioneel testen van nieuw ontwikkelde software.

Naast technische of functionele vragen, is dit ook het eerste aanspreekpunt voor vragen gericht aan alle andere afdelingen zoals sales, development of administratie. Verdere activiteiten zijn: het begeleiden van startende klanten, data conversies en -reparaties, het bijhouden van documentatie, het maken en onderhouden van instructievideo’s, het innoveren en onderhouden van de customer portal,  het ondersteunen van de consultants en het onderhouden van de klantrelaties.

Heb je interesse, we zien graag je motivatie en cv tegemoet! Mail deze naar Brigitte Buntinx