Direct bellen en gebeld worden met de VoIP integratie

2019-06-08T18:18:53+00:00

Bellen en gebeld worden, het was nog nooit zo eenvoudig!

Met ingang van 1 juni 2019 is het mogelijk om gebruik te maken van de VoIP integratie. Het betreft de samenwerking tussen de VoIP  telefooncentrale en RADAR. Zowel voor binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken.

De voordelen op een rijtje:

Persoonlijke en snelle benadering van de klant
De klant wordt onmiddellijk herkend op basis van zijn telefoonnummer.

Efficiëntie gekoppeld aan tijdwinst
Alle klantgegevens zijn direct beschikbaar waardoor de telefoongesprekken drastisch ingekort worden. Het uitgaand telefoonverkeer wordt tot stand gebracht door één click vanuit de database.

Comfort en verlaging werkdruk
Bij inkomende oproepen verschijnt de klantenkaart met alle relevante informatie over de klant. Extra info en acties kunnen worden aangevuld tijdens het gesprek. De opgeslagen notities kunnen bij een volgend contact geraadpleegd worden. Maar je hebt ook in een oogopslag zicht op de actuele situatie van de desbetreffende klant.

Betere bereikbaarheid
Door de vlotte communicatie ben je minder tijd kwijt per gesprek en is er een betere bereikbaarheid.

Internet telefonie koppelen aan RADAR CRM

Uitgaande gesprekken
Beschik je over een VoIP telefooncentrale waarmee je uitgaand kunt bellen? Installeer een plugin van je VoIP centrale en je kunt direct van start.

Inkomende gesprekken
Om inkomende telefoongesprekken te herkennen op basis van het telefoonnummer en de relatiekaart te kunnen tonen in de RADAR CRM webapplicatie, is de aanwezigheid van een VoIP centrale/computerintegratie een voorwaarde. De exacte mogelijkheden worden bepaald door het merk / type VoIP centrale.

Kosten
De kosten vanuit RADAR zijn: € 5,– starttarief (1-5 medewerkers). Hierna € 1,- per gebruiker.
Voorbeeld kosten drie medewerkers: € 5,–. Voorbeeld kosten zeven medewerkers: € 7,–.

De prijzen zijn per maand (excl. BTW) en het aantal is gekoppeld aan het aantal gebruikersrecht van RADAR CRM.

In sommige gevallen worden er ook kosten gerekend vanuit de telefonie-aanbieder.