RADAR software | dr. Kuyperstraat 14 | 2514 BB | DEN HAAG | 0031 (0) 70 381 57 04 | info@radarsoftware.nl
RADAR

RADAR CRM

Dé centrale  plaats in uw organisatie voor het managen en beheren van uw relaties, dossiers en de contactmomenten met uw relaties.

  • Voorkom versnippering en win tijd met efficiënt relatiebeheer!

  • Complete dossiervorming met de Documentmanager!

  • Geef uw cliënten toegang tot hun eigen portaal!

  • Innoveer met digitaal ondertekenen!

  • Vooruitstrevende archivering en opvolging van e-mail


RADAR RELATIEBEHEER

Geen versnippering van uw relatiegegevens. U heeft alle informatie van een klant snel en overzichtelijk bij de hand.

Op 1 centrale plaats regelt u de vastlegging van de gegevens van uw relaties. Of het nu gaat om basisgegevens, notities, documenten of afspraken.

Dit betekent dat u niet meer in papier dossiers, kasten of de mappenstructuur van uw pc op zoek gaat naar klantgegevens. Op deze manier kunt u snel en effectief klanten te woord staan.

U categoriseert uw relaties voor het maken van selecties en mailingen. Verder bepaalt u groepen zoals bijvoorbeeld: klanten, prospects, leveranciers, banken, belastingkantoren, makelaars etc.


RADAR DOCUMENTMANAGER

Met RADAR CRM beheerst u uw documentenstroom. U bepaalt zelf het proces van uitgaande en inkomende documenten en e-mails.

U maakt vanuit uw relatie uw documenten aan. Hiermee worden alle basisgegevens van het document zoals de aanhef, adres, betreft, klantnummer etc, automatisch ingevuld en het document wordt automatisch opgeslagen. De sjablonen in MS Word op basis van uw eigen huisstijl gebruikt u binnen RADAR CRM.

Bij het automatisch opslaan wordt rekening gehouden met de rubricering van uw documenten. We hebben voor diverse branches een voorbeeldinrichting gereed voor de rubricering. U kunt nu uw document eenvoudig en snel terugvinden.

U koppelt ook gescande documenten en e-mails in RADAR CRM. Uw e-mail staat dus niet meer versnipperd in de postvakken van de verschillende medewerkers maar op 1 centrale plaats in RADAR.

Integratie met Outlook

U ontvangt uw e-mail in Outlook. RADAR biedt u de oplossing om eenvoudig alle mail van klanten en prospects centraal toegankelijk te maken voor uw hele kantoor. En niet alleen uw mail ook de bijbehorende actie die er vaak volgt.

Dus geen email archief op klant in uw eigen inbox, geen ongelezen mail die als taak dient, geen e-mail rondsturen naar collega’s.


Workflow

Ter vervanging van veel losse rapportages die we in Excel bij onze prospect tegen komen hebben we de workflow op een centrale plek in RADAR toegevoegd.

Snel raadpleegbaar en altijd up to date.

Maak periodieke taken zoals maandelijkse, kwartaal, 4-wekelijkse of jaarlijkse terugkerende taken automatisch aan bij uw klanten. Om de voortgang van de afhandeling van taken te bewaken kunt u op ieder moment voortgangsrapportages raadplegen.

Portaal Integratie

Met behulp van de Portaal Integratie vult u de gegevens in uw klantportaal op een efficiente wijze. U kunt zowel klanten, personen als documenten uit uw digitaal dossier met één druk op de knop publiceren naar uw klanten portaal.

Met RADAR crm als leidende tool voor uw klantgegevens en digitaal dossier behaalt u een enorme tijdwinst bij het managen van het klantenportaal van Pinkweb.

Onderdeel van de koppeling is de mogelijkheid om Word documenten om te zetten naar pdf vanuit RADAR.

U kunt nog meer tijdwinst behalen als u de module RADAR Digitaal tekenen combineert met de Portaalkoppeling. U kunt uw uitgaande brieven dan met één handeling digitaal ondertekenen, omzetten naar pdf (inclusief logo) en publiceren naar Pinkweb of Reeleezee vanuit RADAR CRM.

Voor uitgebreidere informatie kunt u ook het factsheet RADAR Portaalkoppeling downloaden.

RADAR DIGITAAL TEKENEN

Met de module Digitaal Tekenen vindt er een kleine revolutie plaats in uw uitgaande documentenstroom.

U krijgt de mogelijkheid om in 1 handeling uw brieven digitaal te ondertekenen, om te zetten naar pdf (inclusief kantoorlogo) en te e-mailen of publiceren* naar het klantenportaal van Pinkweb.

* Voor deze functionaliteit dient u over de module RADAR Pinkweb koppeling te beschikken.

Wij schatten de tijdbesparing die u hiermee kunt behalen op 5 tot 10 minuten per document.

U krijgt direct ook mogelijkheid om de volgende zaken afzonderlijk uit te voeren:

  • documenten digitaal ondertekenen
  • documenten omzetten naar pdf (inclusief kantoorlogo)

Voor uitgebreidere info kunt u de factsheet RADAR Digitaal Tekenen downloaden.

Office connection

Microsoft Word, Excel en Outlook worden geïntegreerd in RADAR CRM. Dit betekent dat u vanuit uw relatie Word, Excel of Outlook opstart op het moment dat u een brief, spreadsheet of e-mail gaat maken.

Vooruitstrevende integratie van het digitale dossier in RADAR CRM met uw mail in Outlook. Archiveer eenvoudig uw e-mail.  De acties die volgen op uw mail beheren en volgen bij uw klant in RADAR.